SalesConsulent

Gratis Download: Dit is de route naar een succesvol contact center en waardevolle klantrelaties  → ontdek het belang van een goede samenwerking 

Ontdek de route naar succesvol klantcontact en waardevolle klantrelaties:

  • Ontdek de voordelen van het SYC groeimodel;

  • Laat je inspireren door praktijkvoorbeelden voor effectiever klantcontact;

  • Begrijp de gevolgen van matig klantcontact op de loyaliteit en bedrijfsresultaten;

  • Voeg waarde toe aan elke klantinteractie voor een positieve ervaring;

  • Optimaliseer klantbehoud en stimuleer terugkerende klanten.

  • Begrijp de essentiële rol van afstemming tussen contactcenter en marketing.

No opt-in form has been selected

Samen hebben we een klantcontactstrategie ontwikkeld voor Natuurmonumenten. Samenwerking was goed, betrokken en ook ontspannen qua sfeer.

Alexander Marjot - Natuurmonumenten
De behoudsresultaten zijn daarna aanzienlijk verbeterd. Wietse's commitment op het inhuren en trainen van de juiste mensen was doorslaggevend voor dit succes. Ik ben hem daar dankbaar voor." 
Xavier van Leeuwe - NRC Media
''Bij Save Your Customers begrijpen we jou. We weten dat het draait om meer dan enkel processen en systemen. Het gaat om de échte connectie, de glimlach aan de andere kant van de lijn.''

Waarom leidt ontbrekend samenspel tot verminderde omzet en minder kans op cross- en upselling?

Herken je het gevoel? Je contactcenter zet zich volop in op klantcontact, terwijl de marketingafdeling zich concentreert op klantbehoud. Maar waarom lijken deze werelden zo apart van elkaar te opereren? Iedereen spreekt over de customer journey, maar in realiteit ontbreekt de échte connectie. 



We begrijpen de uitdagingen. Vaak heb je dankzij te weinig personeel te weinig tijd om de uitdagingen serieus op te pakken. Maar het voornaamste probleem zit hem vaak in het stukje onbekendheid.


Medewerkers werken hard, maar weten ze wel van elkaar wat ze doen? In veel bedrijven ontbreekt deze cruciale afstemming. Laten we eerlijk zijn, een zwakke basisdienstverlening raakt de loyaliteit. Maar zelfs als de basisdienstverlening wel sterk is, is dat geen garantie voor loyale klanten. Het probleem is dat een goede basisdienstverlening vaak als vanzelfsprekend wordt beschouwd.

Ik had gehoord van het geweldige werk dat Wietse en zijn team hadden verricht bij XS4ALL door het retentieteam om te draaien en heb hem ingehuurd om hetzelfde te doen bij DTG. Binnen enkele weken produceerde Wietse de diagnose en het actieplan voor verbetering en voerde dit uit met zijn team zoals gepland door het werven, trainen en coachen van het team, het opstellen van nieuwe empowered werkprocedures en het aanpassen van mindset op basis van diepgaand begrip van zowel de behoeften van de agent als de klant. Het retentiepercentage en ons begrip van de redenen voor klantverloop verbeterden aanzienlijk. Zeer aan te bevelen als u behoefte heeft aan klantenservice die in één keer goed is of als u retentieproblemen in uw organisatie wilt oplossen.
Rene Tensen - DTGz

Jouw data omgezet in concrete actiepunten

Ervaar jij momenteel uitdagingen op gebied van klantcontact en klantbehoud? Bij Save Your Customers begrijpen we dat dit meer is dan slechts een proces. Onze adviezen zijn niet alleen waardevol, ze zijn ook moeiteloos om te zetten naar concrete acties. Wanneer wij de acties uitvoeren, kun je rekenen op een pragmatische, snelle aanpak met glasheldere resultaten. We zijn vastberaden om je naar je doel te brengen, zonder conflicten te vermijden. Ieder heeft zijn eigen aanpak, maar onze neuzen wijzen altijd dezelfde kant op bij stakeholders.


Met een multidisciplinaire aanpak graven we dieper, vragen door en vinden we de juiste aanleiding. En hierbij vertrouwen we op data, afkomstig uit jouw eigen organisatie. Met onze datamodellen meten we telefonie data, CRM-data, klantreview-data en andere waardevolle inzichten. Hierdoor kan jij snel schakelen met je klanten, je weet namelijk precies met welk probleem hij/zij kampt.


Ervaar jij nu onderstaande frustraties?


  • Onstabiele performance in klantcontact;
  • Je werkt met een fluctuerende workload die lastig te voorspellen is;
  • Je mist inzicht in de exacte behoeften van je klanten;
  • Je omzetcijfers stagneren en groei blijft uit;
  • Je klantenbestand neemt af in omvang en je weet niet waarom
''Organiseer je informatievoorziening naar klanten op een goede manier, zo voorkom je onnodige contacten, waardoor het contactcenter meer tijd heeft om te focussen op het toevoegen van waarde in contacten.''

Ben jij ook klaar om klantcontact en klantonderhoud naar een hoger niveau te tillen binnen jouw organisatie?

No opt-in form has been selected