Gratis Download: Dit is de route naar een succesvol contact center en waardevolle klantrelaties → ontdek het belang van een goede samenwerking
Gratis Download: Dit is de route naar een succesvol contact center en waardevolle klantrelaties → ontdek het belang van een goede samenwerking
Ontdek de voordelen van het SYC groeimodel;
Laat je inspireren door praktijkvoorbeelden voor effectiever klantcontact;
Begrijp de gevolgen van matig klantcontact op de loyaliteit en bedrijfsresultaten;
Voeg waarde toe aan elke klantinteractie voor een positieve ervaring;
Optimaliseer klantbehoud en stimuleer terugkerende klanten.
Begrijp de essentiële rol van afstemming tussen contactcenter en marketing.
Samen hebben we een klantcontactstrategie ontwikkeld voor Natuurmonumenten. Samenwerking was goed, betrokken en ook ontspannen qua sfeer.
We begrijpen de uitdagingen. Vaak heb je dankzij te weinig personeel te weinig tijd om de uitdagingen serieus op te pakken. Maar het voornaamste probleem zit hem vaak in het stukje onbekendheid.
Medewerkers werken hard, maar weten ze wel van elkaar wat ze doen? In veel bedrijven ontbreekt deze cruciale afstemming. Laten we eerlijk zijn, een zwakke basisdienstverlening raakt de loyaliteit. Maar zelfs als de basisdienstverlening wel sterk is, is dat geen garantie voor loyale klanten. Het probleem is dat een goede basisdienstverlening vaak als vanzelfsprekend wordt beschouwd.
Ervaar jij momenteel uitdagingen op gebied van klantcontact en klantbehoud? Bij Save Your Customers begrijpen we dat dit meer is dan slechts een proces. Onze adviezen zijn niet alleen waardevol, ze zijn ook moeiteloos om te zetten naar concrete acties. Wanneer wij de acties uitvoeren, kun je rekenen op een pragmatische, snelle aanpak met glasheldere resultaten. We zijn vastberaden om je naar je doel te brengen, zonder conflicten te vermijden. Ieder heeft zijn eigen aanpak, maar onze neuzen wijzen altijd dezelfde kant op bij stakeholders.
Met een multidisciplinaire aanpak graven we dieper, vragen door en vinden we de juiste aanleiding. En hierbij vertrouwen we op data, afkomstig uit jouw eigen organisatie. Met onze datamodellen meten we telefonie data, CRM-data, klantreview-data en andere waardevolle inzichten. Hierdoor kan jij snel schakelen met je klanten, je weet namelijk precies met welk probleem hij/zij kampt.
Ervaar jij nu onderstaande frustraties?
Ben jij ook klaar om klantcontact en klantonderhoud naar een hoger niveau te tillen binnen jouw organisatie?