Persoonlijk contact wordt steeds belangrijker nu er vaker online wordt gewerkt. Een leuke manier om persoonlijk contact terug te brengen is door middel van het organiseren van events. In de basis is dit altijd een heel leuk idee. Helaas blijkt de uitvoering hiervan vaak lastiger dan op voorhand gedacht.
Medewerkers vinden het organiseren van events een leuke uitdaging. Er is vaak een groot verschil in de tijd die ze willen steken in het verbeteren van de kwaliteit en beleving van het event en de tijd die ze in de praktijk daadwerkelijk hiervoor hebben. Eén van de redenen is dat ze vaak te veel tijd moeten steken in administratieve rompslomp en herstellen van fouten en daardoor niet goed komen om tijd te steken in beleving en kwaliteit van het evenement.
Het ontbreekt in dit geval echter aan de juiste middelen die de medewerkers of eventmanagers tot hun beschikking hebben. Het gevolg hiervan is weinig overzicht en veel administratieve rompslomp omdat geautomatiseerde processen ontbreken. Ook worden er vaak veel fouten gemaakt, dat een afbreukrisico is voor de doelgroep en eventueel uw klanten.
Easydus heeft hier de oplossing voor. Met behulp van ‘Easydus Event Registratie’ bespaar jij veel tijd aan administratieve rompslomp zodat je meer tijd overhoudt voor de beleving en kwaliteit van het evenement. Met Easydus eventregistratie heb je één platform waarmee je alle activiteiten rondom eventregistratie managet.
Helaas spreken wij dagelijks nog eventmanagers die de registratie doen in losse excellijsten of die dagelijks losse mails versturen. Ook komt het regelmatig voor dat er aanmeldformulieren worden ingezet waarbij er aan de achterkant nog veel handmatige activiteiten uitgevoerd dienen te worden. Met Easydus automatiseer je niet alleen de aanmelding via een webformulier, maar ook bijvoorbeeld alle e-mail communicatie en eventuele betalingen die erna komen.
Je kunt de hele event registratie van uitnodiging tot en met QR Code scanning en badging automatiseren waardoor je meer dan de helft van je tijd bespaart ten opzichte van het gebruik van excel sheets of enkel webformulieren. Je hebt door middel van realtime overzichten direct inzichtelijk wie zich heeft aangemeld, wie betaald heeft en wie gescand is. Dit is toch precies wat jij als eventmanager nodig hebt?
Ervaar jij nu onderstaande problemen?