SalesConsulent
Evenementen organiseren is nog nooit zo makkelijk geweest → ontdek hoe jij de 7 meest gemaakte fouten bij event registratie gaat voorkomen

Ontdek de 7 meest gemaakte fouten bij event registratie:

  • Ontdek hoe jij een succesvol event gaat registeren;
  • Ontdek welke factoren hiervoor cruciaal zijn;
  • Leer van de fouten van andere eventmanagers;
  • Vergroot het persoonlijke aspect binnen je organisatie;
  • Zet je bedrijf goed op de kaart;
  • Bespaar tijd door je proces efficiënt in te richten.
No opt-in form has been selected
“Wat een ontdekking! Voor de communicatie aan genodigden voor een evenement is dit prachtige software.


Fijne overzichten, volledig in eigen stijl en naar eigen wens in te richten en veel meer opties dan bij reguliere e-mailmarketingpakketen. Uniek in zijn soort. Fijn team bij Easydus ook. Dank!” 


Kirsten Walgreen
“Easydus is een geweldige partij om mee samen te werken, zij zijn bijzonder klantvriendelijk.


We gebruiken het Easydus systeem voor onze events. Het systeem is goed te begrijpen en makkelijk om mee te werken. Medewerkster Robin en eigenaar Cano hebben uitstekende ondersteuning geboden, waarvoor dank!” -


Conroy Hout
“Sinds een paar jaar maken wij, voor onze verenigings- en congreszaken, gebruik van Easydus.


Het is fijn dat je je databases zelf in kunt richten naar je eigen wensen en als er speciale verzoeken zijn dan kan Easydus daar negen van de tien keer aan voldoen. Ook erg fijn dat je zelf instant e-mail templates en invulformulieren e.d. aan kunt passen bij ad hoc zaken.” 
EAES Support

Easydus gaat zorgen voor succesvolle events met meer deelnemers en minder tijdrovende processen. Dit doen wij door middel van onze goede evenementen software, die aansluit op de wensen en behoeften van jou als eventmanager.

Waarom ieder bedrijf behoefte heeft aan volledige automatisering bij het organiseren van evenementen. 

Persoonlijk contact wordt steeds belangrijker nu er vaker online wordt gewerkt. Een leuke manier om persoonlijk contact terug te brengen is door middel van het organiseren van events. In de basis is dit altijd een heel leuk idee. Helaas blijkt de uitvoering hiervan vaak lastiger dan op voorhand gedacht.

Medewerkers vinden het organiseren van events een leuke uitdaging. Er is vaak een groot verschil in de tijd die ze willen steken in het verbeteren van de kwaliteit en beleving van het event en de tijd die ze in de praktijk daadwerkelijk hiervoor hebben. Eén van de redenen is dat ze vaak te veel tijd moeten steken in administratieve rompslomp en herstellen van fouten en daardoor niet goed komen om tijd te steken in beleving en kwaliteit van het evenement.


Het ontbreekt in dit geval echter aan de juiste middelen die de medewerkers of eventmanagers tot hun beschikking hebben. Het gevolg hiervan is weinig overzicht en veel administratieve rompslomp omdat geautomatiseerde processen ontbreken. Ook worden er vaak veel fouten gemaakt, dat een afbreukrisico is voor de doelgroep en eventueel uw klanten.


Easydus heeft hier de oplossing voor. Met behulp van ‘Easydus Event Registratie’ bespaar jij veel tijd aan administratieve rompslomp zodat je meer tijd overhoudt voor de beleving en kwaliteit van het evenement. Met Easydus eventregistratie heb je één platform waarmee je alle activiteiten rondom eventregistratie managet.


Een succesvol evenement start bij een goede software!

Helaas spreken wij dagelijks nog eventmanagers die de registratie doen in losse excellijsten of die dagelijks losse mails versturen. Ook komt het regelmatig voor dat er aanmeldformulieren worden ingezet waarbij er aan de achterkant nog veel handmatige activiteiten uitgevoerd dienen te worden. Met Easydus automatiseer je niet alleen de aanmelding via een webformulier, maar ook bijvoorbeeld alle e-mail communicatie en eventuele betalingen die erna komen.



Je kunt de hele event registratie van uitnodiging tot en met QR Code scanning en badging automatiseren waardoor je meer dan de helft van je tijd bespaart ten opzichte van het gebruik van excel sheets of enkel webformulieren. Je hebt door middel van realtime overzichten direct inzichtelijk wie zich heeft aangemeld, wie betaald heeft en wie gescand is. Dit is toch precies wat jij als eventmanager nodig hebt?


Ervaar jij nu onderstaande problemen? 


  • Je maakt nog steeds gebruik van excel en losse e-mails
  • Je maakt gebruik van event software die zich niet aanpast aan jouw specifieke situatie of die niet de mogelijkheden biedt die jij nodig hebt
  • Je hebt geen overzicht van de registraties ;
  • Al je gegevens zoals e-mails, facturen, deelnemers staan op verschillende plekken;
  • De event registratie is een tijdrovend proces;
  • Er zijn uitzonderingen in het proces die weer handmatig werk vergen zoals afmeldingen, wijzigingen etc etc.Je hebt te maken met veel administratieve processen;
  • Registratie software kan zich niet aanpassen aan jouw specifieke wensen
  • Je ziet niet in één oogopslag welke personen er komen of personen die nog niet betaald hebben
  • Er ontstaan lange wachtrijen omdat je geen gebruik maakt van QR-codes.

Ben jij ook klaar om je event registratie te automatiseren?

No opt-in form has been selected

''Met behulp van ‘Easydus Event Registratie’ bespaar ik veel tijd aan administratieve rompslomp zodat ik meer tijd overhoud voor de beleving en kwaliteit van het evenement.''

Ben jij klaar om je even registratie naar een hoger niveau te brengen?

Easydus heeft in het verleden al veel bedrijven geholpen met het registreren en organiseren van succesvolle events. Niet voor niets zijn onze klanten zo tevreden over onze evenementen software.


Helaas zijn er toch nog veel eventmanagers die geen gebruik maken van onze software, waardoor er veel fouten worden gemaakt bij event registratie. In onze brochure vind je de 7 meest gemaakte fouten bij event registratie en lees jij hoe je dit als eventmanager kunt voorkomen. Ontdek het gemak van Easydus zelf!
No opt-in form has been selected