Over Robert en Joost Wohl
En je ervoor wilt zorgen dat klanten bij je WILLEN kopen.
Dan is dit het meest belangrijkste pagina die je ooit zou lezen.
Dit is waarom.
Wij zijn Robert en Joost Wohl en 6 jaar geleden kwamen we uit een franchise die was geklapt. Onze droom viel in duigen en met letterlijk nog €500,- op de rekening was het leven zwaar…
In onze business waren we toen afhankelijk van mond tot mond, netwerk en voornamelijk koude acquisitie.
In die tijd waren we wanhopig op zoek om klanten toe te voegen voor onze business en half smekend aan mensen of ze wilde luisteren naar wat we deden om ze klant te maken.
De meeste zeiden gelijk dat we konden oprotten en helemaal geen zin erin hadden om naar ons te luisteren. Logisch, we kwamen ongevraagd en onverwachts bij ze binnen…
Totdat Robert tot een waanzinnig idee kwam wat alles in onze business en leven heeft veranderd en hoe we de 6 jaar daarna een bedrijf hebben weten op te bouwen wat de laatste 4 jaar verantwoordelijk was voor 30 miljoen aan omzet.
Dat idee kwam voort uit de volgende vraag…
Wat als ik nog alleen maar met mensen hoef te praten die daadwerkelijk interesse hebben in wat ik doe?
Mensen dachten in het begin dat we gek waren. Dat we niet moesten afwijken en anders moesten denken.
Na veel lange avonden, trial and error en teleurstellingen hadden we de 1e versie gecreëerd…
Toen we het lanceerde werden we eerst uitgelachen door de mensen dichtbij om ons heen. Niet veel later klopte ze aan om te komen werken bij ons..
We creëerden 6 jaar geleden ons eerste verkoopsysteem, later omgedoopt tot de SalesMachine, wat ervoor zorgde om via de online methodes mensen geautomatiseerd naar ons toe te trekken die binnen onze doelgroep horen en we verder kunnen helpen.
Op deze manier kregen wij een overvloed aan aanvragen en klanten, groeide ons bedrijf in de 1e 2 jaar van 0 naar 1 miljoen per jaar.
En dit succes bleef niet onopgemerkt. Zelfde dagbladen als het AD en de Ondernemer kwamen naar ons toe voor een interview om te weten hoe wij als tweeling dit hebben gerealiseerd. Maar ook zijn we bekent van onze vorige organisatie genaamd SalesPassie, die we begin 2023 hebben verkocht.